Fő tartalom átugrása

Általános információk

Az alábbiakban olyan információkat gyűjtöttünk össze, melyeket mindenkinek fontos tudnia, aki a Zichy-palota falai között szeretne házasságot kötni. Az esküvőszervezői irodában ezen információkat személyesen is ismertetjük a jegyes párokkal.

Házasságkötés menete
  1. Időpont egyeztetés: Anyakönyvi Hivatal
  2. Polgári szertartás szervezése: Esküvőszervezői iroda
  3. Szükséges szolgáltatások részletes egyeztetése (pl.: zene): Esküvőszervezői iroda
  4. Hozott kellélek leadása az irodában (pl.: szülőköszöntő ajándék): Esküvőszervezői iroda
  5. A nagy nap, melynek részleteiről a következő pontokban nyújtunk tájékoztatást
Ügyintézés az Anyakönyvi Hivatalban

A házassági szándék bejelentéséhez, mely magában foglalja az időpont egyeztetést is, az Anyakönyvi Hivatal személyes ügyintézése szükséges. A hivatal dolgozói készségesen rendelkezésükre állnak az alább megjelölt ügyfélfogadási időben a Zichy-palotában. (Győr, Liszt Ferenc u. 20.) Az eljárásnál szükséges, hogy a jegyespár mindkét tagja személyesen jelen legyen. A szándék bejelentéséhez elhanyagolhatatlanok a személyes okmányok: mindkét fél személyigazolványára és lakcím kártyájára szükség van. Abban az esetben, ha valamelyik fél korábban volt már házastársi kapcsolatban szükség van az előző házasság megszűnését igazoló okiratra.

Amennyiben valamelyik házasuló fél nem magyar állampolgár, esetleg más kérdésük akad, az Anyakönyvi Hivatal dolgozói készséggel állnak rendelkezésükre.

Polgári szertartás szervezése

Szeretettel várjuk a leegyeztetett időponttal rendelkező párokat a Zichy-udvarról nyíló esküvőszervező irodánkban, az alább megjelölt ügyfélfogadási időben. A polgári szertartás leszervezéséhez már csak az Anyakönyvi Hivatalban kapott megrendelő lap és pár perc egyeztetés szükséges. Kollégáink szakértő odafigyeléssel fordulnak az ügyfelek felé a polgári szertartás részleteinek egyeztetésekor. Nem szükséges, hogy a menyasszony és a vőlegény is jelen legyen, azonban sok kérdés közös döntést igényel.

Ügyfélfogadás

Az Anyakönyvi Hivatal ügyfélfogadási ideje:


Hétfő: 8.30-15.00


Kedd: szünnap


Szerda: 12.30-15.00


Csütörtök: 8.00-17.30


Péntek: szünnap
Tel.: (96)-517-023


Az esküvőszervezői iroda ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 8.00-15.00


Kedd: szünnap


Szerda: 8.00-15.00


Csütörtök: 8.00-17.30


Péntek: szünnap


Ebédidő: 12.00-12.30
Tel.: (96)-311-316

Határidők

Ha a jegyespár már előre kiválasztotta a nagy nap időpontját, azonban még nem egyeztette le az Anyakönyvi Hivatalban, érdemes minél hamarabb megtenni. A kiválasztott dátum előtt minimum 30 nappal szükséges az egyeztetés a hivatal dolgozóival.  30 napon belül sajnos nem lehetséges a házasságkötés.

Amennyiben az esküvő időpontja munkaidőn kívül esik, az Anyakönyvi Hivatal határozati díjat állapít meg, melyet legkésőbb a szertartást megelőző 30 nappal be kell fizetni.
Az összegről postai úton határozatot is kézbesítenek, melyen megtalálható minden fizetési információ.

Az esküvőszervezői irodában történt ügyintézés során kiválasztott terem és szolgáltatások árát legkésőbb az esküvőt megelőző 10. napon szükséges elutalni. A megrendelő lapon minden információ szerepel, melyre szükség van a tranzakcióhoz.

Az esetleges hozott kellékeket, zenéket, ajándékokat nem szükséges előzetesen leadni, azonban nagyobb biztonságot jelent, ha az esküvői előkészületek során már nem kell ezekre külön figyelni, nem maradnak otthon véletlenül sem. Ügyfélfogadási időben bármikor átvesszük a hozott kellékeket az esküvőszervezői irodában.

Fontos tudnivalók

A terembérlet fél órára szól, ez magában foglalja az esküvői szertartást megelőző adategyeztetést is. Kollégáink azon dolgoznak, hogy a jegyespárok minden igényét kielégítsék, azonban a Zichy-palota egy nap több polgári szertartásnak is helyszínt biztosít, ezért az időbeni csúszásra nincs lehetőség. Kérjük, a gördülékeny, problémamentes, meghitt pillanatok érdekében vegyék figyelembe kollégáink kéréseit, javaslatait. Így biztosíthatjuk, hogy a minden pár elégedetten távozhasson a nagy napon.